https://herbcio.pl

Szukaj filmu


Ebook
Reklamy


Polecane serwisy

Dance Fashion tanecznym krokiem na podbój Hong Kongu

Marka Dance Fahion, która specjalizuje się w tanecznej fotografii artystycznej, 10 sierpnia rozpoczyna ekspansję na Hong Kong i Chiny. Ambasadorem Marki, który przygotuje grunt w relacjach B2B, jest jeden z najlepszych tancerzy w Europie, Przemysław Łowicki, zaś nad walorami artystycznymi będzie czuwał Dyrektor Kreatywny, Tomasz Lazar.

Dance Fashion, marka związana z AIP Business Link, jest całkowicie nowym projektem, który poprzez fotografię artystyczną umożliwia tancerzom, pasjonatom tańca i instytucjom tanecznym uchwycenie tego, co w tej dziedzinie najcenniejsze. Marka oferuje indywidualnie aranżowane sesje fotograficzne związane z tą dziedziną, które dzięki indywidualnemu podejściu najwyższej klasy fotografów mają za zadanie uchwycić w kadrach technikę, ruch, pasję, emocje i osobowość. Pierwsze sesje wyprodukowane przez inicjatorów marki już odbyły się w Polsce, zaś w najbliższym czasie zespół planuje skupienie się na ekspansji swojej oferty na rynki zagraniczne.



Już 10 sierpnia rozpoczynają się intensywne działania B2B w Azji Wschodniej, które poprowadzi Ambasador Marki na Hong Kong i Chiny, Przemysław Łowicki, jeden z najlepszych światowych tancerzy, sklasyfikowany na 6. pozycji World Dance Council, który jest m.in. półfinalistą Mistrzostw Europy federacji WDC. W pierwszym etapie nawiązana zostanie współpraca biznesowa z pięcioma największymi szkołami tańca w Hong Kongu, a w dalszej kolejności również w Chinach, oraz poprowadzone silnie skoncentrowane na grupie docelowej działania BTL. Szkoły, z którymi planuje rozpocząć współpracę marka, to najbardziej prestiżowe placówki tego typu w Hong Kongu i Chinach. Jako drugi etap ekspansji planowane są działania sprzedażowe prowadzone za pośrednictwem dedykowanych managerów oraz zaprzyjaźnionych agencji, które stanowią trampolinę na Chiny kontynentalne, przede wszystkim Shanghai, Pekin oraz Singapur.

Przedstawiciele marki Dance Fashion postrzegają taniec nie tylko jako wymagający ogromnych nakładów pracy sport, ale – a może nawet przede wszystkim – dziedzinę sztuki, która niesie ze sobą olbrzymie pokłady emocji, ekspresję osobowości i doświadczeń występującego. Dance Fashion dąży do uchwycenia tych eterycznych wartości w obiektywach najlepszych fotografów na świecie. General Director Dance Fashion, Przemysław Socik, opowiada, że „marka skierowana jest do bardzo wymagających oraz ceniących sobie jakość miłośników tańca, którzy chcą uwiecznić swoją pasję w kadrach autorstwa najlepszych fotografów świata.” Dlaczego zaś zwróciła się z ofertą w kierunku Chin? „W Hong Kongu, a w dalszej kolejności w Chinach, trenują i nauczają największe nazwiska tanecznego świata, świetnie rozwijają się prestiżowe szkoły taneczne oraz funkcjonuje szerokie środowisko Pro/Am. To dla nas rynek o ogromnym potencjale, który jest otwarty na eksplorację biznesową w zakresie tanecznej fotografii artystycznej” – dodaje Socik.


Model działalności, jaki został zaplanowany dla marki Dance Fashion, polega na ekspansji zewnętrznych rynków dzięki przedstawicielom regionalnym, których działalność będzie koordynowana z polskiej centrali firmy, zlokalizowanej w AIP Business Link Warszawa. Przemysław Socik wybrał to miejsce na swoją siedzibę z kilku powodów: „AIP Business Link, jako innowacyjne centrum wspierania biznesu, oferuje mi biuro ze ze znakomitą, kreatywną atmosferą, dostępem do nowoczesnych technologii i zapewnia biznesowy know-how na wysokim poziomie – to wszystko pozwala mi się skupić na rozwijaniu tego międzynarodowego projektu” – mówi General Director Dance Fashion.

Dyrektorem Kreatywnym marki Dance Fashion jest Tomasz Lazar, światowej klasy fotograf i jeden z najwybitniejszych polskich dokumentalistów. Praca artystyczna Lazara była wielokrotnie nagradzana w konkursach na szczeblu międzynarodowym, jest zdobywcą m.in. 2. miejsca World Press Photo w kategorii „People in the News”, Grand Prix on Photo Lodz Festival oraz 13-krotnym laureatem Wyróżnienia Honorowego w ocenie jurorów International Photography Award. Dyrektor Kreatywny marki Dance Fashion tłumaczy, że „fotograf nie powinien ograniczać się do jednej formy, ale próbować doświadczać wszystkiego – sztuka polega na tym, aby w odpowiednim momencie dostrzec i uwiecznić unikalną kompozycję ruchu, światła, emocji i wszystkich cech, które decydują o niepowtarzalności tancerza, jak i ujęcia.” Tomasz Lazar zadba o unikalność każdej z sesji i o to, by zdjęcia odzwierciedlały technikę i talent, ale również niepowtarzalną osobowość tancerza.

W dalszej kolejności, po zbudowaniu pozycji marki na rynku chińskim, zespół Dance Fashion planuje ekspansję w Stanach Zjednoczonych (skupiając się przede wszystkim na Nowym Jorku i Los Angeles) oraz w Anglii.
Reklamy
Oprogramowanie UrbiCMS 2007